Tivoli

Cuminte, dar cu un look utilitar.

A sosit SsangYong Tivoli!

Investiţii de milioane de euro, 4 ani de dezvoltare, platformă modulară nou-nouţă, design sportiv şi tineresc, amenajare interioară exigentă, motoare absolut noi şi siguranţă excepţională de la cel mai vechi producător de maşini din Coreea de Sud, specialist în 4×4.

Atrage privirile

La fel ca superbul oraş istoric italian care i-a inspirat numele, Tivoli radiază intens bucuria de a trăi. De asemenea, design-ul acestei mașini denotă din plin forță și încredere în sine.

DESIGN SOFISTICAT

”Tivoli” este inspirația pentru noul SUV compact, aduce bucurie și emoție și duce mai departe moștenirea lui Ssangyong ca un specialist în construcția de SUV-uri.

UN STIL URBAN ȘI DINAMIC

Exteriorul lui Tivoli trădează un stil urban și dinamic, cu o siluetă zveltă, robustă și fluentă ce atrage privirile. Partea frontală denotă forță și încredere în sine și beneficiază de blocuri optice cu lumini de zi cu LED și faruri cu Xenon.

Posterior echilibrat și totuși deosebit

Umerii laţi arcuiţi deasupra roţilor din spate, cu blocurile optice cu LED mulate armonios pe acestea, radiază forţă tinerească.

TEHNOLOGII

Tivoli beneficiază de cea mai modernă tehnologie disponibilă în segmentul său, pilot automat, sistem electronic de controlal motorului Start-Stop, pornire fără cheie, panou de bord LED cu iluminare de fundal în șase culori opționale, scaunul șoferului ventilat și multe altele.

Siguranță fără compromisuri

În privința siguranței, caroseria Tivoli a fost proiectată să fie deosebit de puternică, 71,4% din aceasta este construită din oţel de înaltă rezistenţă (40% chiar din oţel cu bor ultra-rezistent), dar mai uşor şi mult mai rezistent decât oţelul tradiţional. Siguranţa pasivă este asigurată, printre altele, de cele 7 airbaguri și de o gamă extinsă de sisteme electronice de control (ESP, FTCS, EBD, ABS, ARP,HSA,HBA-ESS).

Cele mai noi motoare și transmisii

Cele mai noi motoare Ssangyong, dezvoltate în Europa, satisfăcând normele Euro 6, pe benzină de 1,6 litri, fabricat integral din aluminiu, respectiv pe diesel de 1,6 litri cu injecţie directă, cu rampă comună şi cu turbocompresor cu geometrie variabilă, au un cuplu motor foarte ridicat, fiind totuşi deosebit de silenţioase şi economice. Ambele motoare pot fi cuplate cu transmisie manuală în 6 trepte sau transmisie automată Aisin cu 6 trepte.

DETALII DE CONFORT

Designerii Ssangyong au conceput un habitaclu foarte spațios, cu un stil modern, bogat în spații de depozitare, facilitând accesul la echipamente IT și pregătit să satisfacă exigențele proprietarilor.

Oglindă retrovizoare exterioară

Cotieră faţă

Sistem audio 2 DIN

Panou de instrumente

Scaune faţă încălzite

Banchetă spate complet rabatată

Consolă centrală

Volan cu încălzire

GALERIE